logo.gif kontaktdetaljer-2.gif

helpdesk.png
helpdesk.jpg

Jourservice för affärsresenärer. Vi är ingen traditionell resebyrå, utan ser oss snarare som ett 24-timmars öppet servicecenter, ”resebyråns förlängda arm”. Helpdesk hanterar akuta affärsreserelaterade ärenden efter ordinarie kontorstid.

Vi hjälper era kunder med nybokning, ombokning och avbokning av flyg, hotell, tåg och bilhyra. De bokningssystem vi arbetar i är, Amadeus, Galileo och Stina. Genom att Helpdesk har full åtkomst till era kunders profiler så kan en affärsresenär som är i behov av akut hjälp få samma professionella service som ni ger dem under dagtid. Alla ärenden loggas kontinuerligt av Helpdesk Travel i en lösenordsskyddad loggdatabas på vår webbsida www.helpdesktravel.se. Detta ger er som resebyrå en snabb och utförlig information om era jourärenden.

Vi har öppet 365 dagar om året och är resebyrån som aldrig sover. Vår styrka är problemlösning.

För mer information kontakta mig - Karin Kunglkarin.kungl@travelsupport.se, 031 - 7042 415, mobil 0706 - 205 048.

​Copyright: Travel Support & Services Nordic AB (556167-8565)  |  info@travelsupport.se  |  Box 55579 (Besöksadress: Artillerigatan 42)  |  08 - 662 1460